Bij deze ga ik jullie hulp vragen voor de kleine kinderen in het kamp waar QRT werkt. De herfst en winter komen eraan, de nachten worden kouder, binnenkort zal het gaan regenen. We willen de gezondheid van deze kinderen ondersteunen met fruit, zoals bananen (altijd kant-en-klaar te eten). Dit is vooral bedoeld voor de gezinnen die geen eten kunnen kopen, vooral omdat ze pas zijn aangekomen en nog niet geregistreerd zijn. Elke maand hebben we 100, - nodig. Dus mijn verzoek: kun je ons helpen met 10, - of een meervoud ervan (alleen als het kan)? Dit is mijn enige verzoek, beloofd. Voel je vrij om op mij te reageren via de blog of via e-mail. Ik zal je de volgende stap vertellen. Vast bedankt!

Alleen een youtubevideo hierbij; de kinderen in het kamp zijn nog schattiger.

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Thessaloniki

Ieder in zijn bubbel

Een hartelijke kerstgroet /Bericht auf deutsch